Budafokon a múlt hét folyamán a korábban lefektetett vágányok beszabályozása, a hosszúsínszálak hegesztése, valamint peronépítés és felsővezeték építés történt.
Eközben a használatban lévő 40a vasútvonalon késések, felsővezeték-szakadások, „üzemképtelenségek” akadályozták a forgalmat, volt olyan nap, hogy 80-90 percet késtek a vonatok a reggeli csúcsidőben.
A hét történései képekben:
Kétéltű jármű az új pályán: a hosszúsínszálak hegesztését végzi
Előkarácsonyi tűzijáték, avagy hegesztés folyamatban
A kész varrat csiszolás előtt
A 4. vágány melletti peron szerkezete is elkészült
Nohab zúzottkő-szerelvényével
Így naposabb :-)
Kőadagolás
Ebből kifogyott, jön a következő
Két vágány, két gép, két munkafolyamat
A hegesztés után újra rögzítik a vágányokat
Csütörtök: alsósok és felsősök
A peronlefedés is épülget
Ágyazatrendező, …
… avagy a lapátkezű
Ezt itt hozzák, és szerencsére nem viszik: ez lett a felsővezeték felső tartósodronya
A helyi akrobata közösség bemutatja: Munka a magasban című rövidfilmjét
A peronról mindent látni
Elkezdődött a középperon építése (magasítása) is, …
… mert a 40a-n lévő vágányzár idején ez az oldal lesz a használatos
Eddig érnek a sínek, itt lesz az ideiglenes terelés
Szegény Budafok-táblát egy kicsit durván szedték ki
Új konténert kapott a pénztár is, nem elég, hogy ronda, de legalább nem is esélyegyenlő
Amíg az ágyazatrendező dolgozik, addig pihen az aláverő
Folyt. köv...